ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΘΕΜΑ:ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΙΣΤΩΝΙΔΑ



            ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
          ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΟΣ: Παπαδόπουλος Νίκος/ΠΕ 06

         ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:
            ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΙΣΤΩΝΙΔΑ

       1ος  ΜΗΝΑΣ: Πληροφορίες και γνώσεις για τη λίμνη.

          ΘΕΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ
Δημιουργία ερωτηματολογίου για  τη λίμνη Βιστωνίδα

    ΤΑΞΗ: Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ               ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: 26


                     ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:

1.   Να μάθουν οι μαθητές να συνεργάζονται, να
      διαπραγματεύονται και να καταλήγουν μέσα από το διάλογο σε   συγκεκριμένα αποτελέσματα.
2.   Να ανιχνευτούν οι γνώσεις που ήδη έχουν για τη λίμνη μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις.
3.   Να μάθουν οι μαθητές να ανατρέχουν σε ιστοσελίδες με σκοπό να συλλέξουν, να κρίνουν ποιες πληροφορίες τους αφορούν άμεσα ώστε να διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με τη λίμνη και να συμπληρώσουν τα τυχόν κενά στις απαντήσεις που ήδη τους τέθηκαν στο προηγούμενο βήμα.
4.   Να ασκηθούν στη δημιουργία ερωτήσεων κατά ομάδες μετά από συζήτηση, κριτική σκέψη και διαπραγμάτευση μεταξύ τους.
5.   Να μάθουν οι μαθητές να επιλέγουν με συγκεκριμένα κριτήρια το καταλληλότερο υλικό-ερωτήσεις που έχουν συλλέξει προκειμένου να αποφασίσουν ποιο ακριβώς θα συμπεριλάβουν στο ερωτηματολόγιο που θα απευθύνεται στους μαθητές του σχολείου.
6.   Να εξασκηθούν στο διαδικτυακό εργαλείο Google Forms δημιουργώντας ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό τη διερεύνηση των γνώσεων τους σχετικά με τη Βιστωνίδα.
7.   Να αναπτύξουν κριτικό τρόπο σκέψης σχετικά με τις γνώσεις που διαθέτουν και να αντιληφθούν ότι πάντα υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης και βελτίωσης της διαθέσιμης γνώσης.
8.   Να ελέγξουν κατά πόσο λειτουργικό είναι το αποτέλεσμα-ερωτηματολόγιο.
Όχι δεν τελειώνει εδώ το σχέδιο μαθήματος...
Έχει και συνέχεια...
Δείτε την ΕΔΩ!!!
              

Σχόλια